Nazywam się Marcin Witosławski, urodzony dnia …. ( ohhh, doprawdy? 😉 konkrety proszę).
Pasja z dzieciństwa i wieloletnie doświadczenie w motoryzacji poprowadziło mnie do tego, co robię dzisiaj, czyli konsultacji, szukania, sprawdzania aut przed zakupem oraz szkoleń z tego zakresu.
Co to znaczy wieloletnie doświadczenie w motoryzacji?
Miłość do samochodów zaszczepił we mnie mój tata – kierowca zawodowy. Stąd też wybór szkoły – Technikum Samochodowe.
Pierwsze doświadczenie zdobyłem już w czasie szkoły na stacji kontroli pojazdów (ok 600 godzin) i warsztacie mechanicznym (ok 3000 godzin). Praktycznie każdą wolną chwilę spędzałem przy samochodach.
Zaraz po szkole rozpocząłem pracę u Dealera Samochodowego, ale żeby Cię nie zanudzać,
w skrócie wymienię Ci czym się zajmowałem przez blisko szesnaście lat spędzonych w motoryzacji:
– mechanik samochodowy
– diagnosta
– doradca ds. części zamiennych i akcesoriów
– doradca ds. serwisu
– specjalista ds. gwarancji
– specjalista ds. kalkulacji i likwidacji szkód komunikacyjnych
– aktywny sprzedawca usług serwisowych i części zamiennych
– samodzielny pracownik ds. wycen i kalkulacji szkód – specjalność autobusy szynowe (tak, tak, to nie żart 😉 )
A w tak zwanym “międzyczasie”? Dziesiątki szkoleń, w których uczestniczyłem oraz setki konsultacji i sprawdzonych przeze mnie aut.
Jestem certyfikowanym doradcą serwisowym ( koncern certyfikujący: PSA).
Marki z jakimi miałem przyjemność pracować? Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Chrysler, Dodge, Jeep, Peugeot, Mazda, Volvo, Mercedes.

Czy o motoryzacji wiem wszystko i umiem wszystko wykryć? Nie ma osoby, która to wszystko wie i potrafi. Samochody nieustannie ewaluują a ich technologie każdego dnia są ulepszane. Chcąc być na bieżąco, trzeba się rozwijać razem z samochodami.

Moje narzędzia?

  1. Oko, ucho, wiedza i doświadczenie.
  2. Miernik grubości lakieru znanej polskiej firmy Prodig-tech
  3. Oryginalny tester diagnostyczny jednego z czołowych producentów, firmy Autel
  4. Latarka led Convoy S2+
  5. Stacja Kontroli Pojazdów lub warsztat z kanałem ( zawsze zalecam kontrolę układu hamulcowego oraz układu zawieszenia. Od spodu mogę zweryfikować ewentualne szkody, usterki, wycieki, korozję)

Miej dzisiaj wspaniały dzień

Powodzenia

M.